Skromnym zdaniem model CC był przez długi czas był najlepszym czym mógł pochwalić w swoim portfolio niemiecki koncern Volkswagen. I warto podkreślić tutaj słowo był. Do dzisiaj. Oficjalnie, oto on. Piękny Arteon.
Arteon w pełni reprezentuje to z czego słynie niemiecka marka: wysoka jakość wykonania, komfort oraz żywotność jednostki napędowej. Jednak Arteon łamie trochę swoją sylwetką to do czego przyzwyczaił nas VW. Najnowszy debiutujący model wprowadza w szeregi Passatów i Golfów trochę sportowej elegancji i nowoczesności.
Przód samochodu to piękne połączenie sześciu pasów, które ładnie integrują się z światłami w technologii LED, zaś tył samochodu nawiązuje do modelu Sport Coupe Concept GTE, który został pokazany w Genewie dwa lata temu. Arteon w porównaniu do Passata jest nieco większy i szerszy. Obniżone zawieszenie bardzo dobrze wpływa na odbiór samochodu, który wydaje się być zwarty i gotowy do szybkiej jazdy od pierwszych sekund uruchomienia silnika.
Zbudowany na platformie MQM najmłodsze dziecko VW jest dużo lżejsze, co w połączeniu z najmocniejszym silnikiem, którego moc całkowita wynosić będzie 276 KM, powinno dać miłe rezultaty. Dodatkowo w gamie silników znajdziemy takie jednostki jak : 1,5 litrowe TSI (148 KM), oraz 2.0 TSI (188KM i 276 KM). Dla fanów diesla przygotowane zostały motory 2.0 TDI (148 KM, 188 KM, 234 KM). Istnieje również możliwość ubrania Arteona w napęd 4MOTION jak i pakiet R-Line.
Niestety, na chwilę obecną ciężko powiedzieć ile będzie trzeba zapłacić za taki model.
Dodaj komentarz